Kā izmantot tehnoloģijas attiecību būvēšanā ar klientu? (bezmaksas online tikšanās)

Kā izmantot tehnoloģijas attiecību būvēšanā ar klientu? (bezmaksas online tikšanās)

Ar attiecībām ar klientu ir tāpat, kā ar ģimeni – lai dzīvotu kopā ilgi un laimīgi, attiecības ir jākopj un jāuztur. Ja klientu ir pāris, to var izdarīt viegli, izmantojot soctīklus. Bet ko darīt, ja klientu ir 100, 500 vai vairāk? Šeit talkā var nākt tehnoloģijas – čatu un e-pastu mārketings.

04.06. plkst. 10.00-11.30

Meistarklasē runāsim par:

- iemesliem, kāpēc ir vērts izmantot tehnoloģijas attiecību būvēšanā;

- nosacījumus, kas jāņem vērā;

- konkrētiem rīkiem, ko izmantot.

Darbosimies ar:

- piemēriem no reālās dzīves par tehnoloģiju izmantošanu.

Meistarklase domāta pašnodarbinātajiem un mazajiem uzņēmējiem, kam jau ir neliela klientu bāze, ar ko jāuztur attiecības. Īpaši noderīgi šis būs uzņēmējiem, kuriem ir svarīgi, lai klients atgrieztos un nopirktu kaut ko vēl. 

Meistarklasi vada Vineta Spoģe – mārketinga vadītāja un koučs ar 20 gadu pieredzi vadošos amatos starptautiskās korporācijās.

Tikšanās notiks Zoom.us platformā. Reģistrētiem dalībniekiem tiks nosūtīta saite, lai varētu pieslēgties sarunai. Tāpat katram dalībniekam būs iespēja uzdot jautājumus tiešsaistē.

Reģistrācija izglītojošai tiešaistes sarunai šeit – Google Forms

Papildu jautājumiem - academy@darbaguru.lv vai +371 28 369 212 (Sigita)

Semināra informatīvais atbalstītājs - Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK).

Atpakaļ