Pašizaugsmes kouča Eižena Leimana stāsts

Prast uzklausīt un iedziļināties klienta stāstā, dalīties ar savu personīgo pieredzi un iedvesmot citus, attīstīties un gūt izaugsmi – tas ir svarīgi veiksmīgam uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un šīs īpašības piemīt arī pašizaugsmes koučam Eiženam Leimanam.

Lasīt vairāk

Personāla vadības ekspertes un kouča Ineses Silas stāsts

Labam uzņēmējam ir jāspēj iedvesmot un pārliecināt citus, jābūt vērstam uz attīstību, un šīs ir arī īpašības, kas veido personāla vadības ekspertes, kouča, treneres, lektores un Latvijas personāla vadīšanas asociācijas valdes locekles Ineses Silas veiksmes stāstu.

Lasīt vairāk

Iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertes Ievas Veidemanes stāsts

Mērķtiecība, ticība sev, nemitīga vēlme attīstīties – tās ir būtiskas rakstura iezīmes uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un tādas piemīt arī iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertei Ievai Veidemanei. Viņa tic tam, ko viņa dara, un viņai ir svarīga attīstība gan profesionālajā, gan personīgajā jomā.

Lasīt vairāk

Publiskās runas institūta “Oratore” partneres un karjeras kouča Lauras Vanagas – Mickevičas stāsts

Uzdrošināties, iet un darīt, spēt noteikt prioritātes un gūt panākumus caur cilvēcīgām vērtībām – tā ir veiksmes atslēga spēcīgam personīgam zīmolam, un šīs frāzes uz sevi attiecina arī Laura Vanaga - Mickeviča. Viņu aizrauj cilvēki, kas ne tikai sapņo, bet arī dara, lai savu ideju realizētu un sasniegtu vēlamo, un tas ir ļoti svarīgi gan uzņēmējdarbībā, gan personīgajā zīmolvedībā.

Lasīt vairāk

Nekustamo īpašumu aģenta Deivida Cjukšas stāsts

Būt enerģijas pilnam, aizrautīgam, uzņemties atbildību gan par sevi, gan par citiem cilvēkiem, un dzīvot tādu dzīvi, kādu vēlies, darot to, kas sagādā patiesu prieku – tā ir nekustamo īpašumu aģenta Deivida Cjukšas personīgā zīmola veiksmes atslēga. Un viņš ar savu aizrautību spēj iedvesmot arī citus sev apkārt.

Lasīt vairāk

Sociālo mediju ekspertes Katarinas Hartgers stāsts

Uzdrošināties riskēt, pabeigt to, ko esi iesācis, sākt kaut ko no nulles un uzbūvēt to līdz veiksmes stāstam – tas ir ne tikai veiksmīga uzņēmēja raksturojums, bet arī Katarinas Hartgers personīgā zīmola stāsts. Augstās prasības pret sevi un citiem ir palīdzējušas sasniegt to, ko viņa ir iecerējusi, un sakārtot dzīvi tā, lai viņa var darīt tikai tādu darbu, kas viņai sagādā prieku.

Lasīt vairāk

Komandas veidošanas trenera Daniēla Godiņa stāsts

Palīdzēt, uzklausīt, sniegt atgriezenisko saiti, vēlme riskēt, izmēģināt ko jaunu, sasniegt izvirzītos mērķus un gūt no tā visa gan prieku, gan gandarījumu – to var attiecināt uz veiksmīgu uzņēmēju, un tāds ir arī komandas veidošanas trenera Daniēla Godiņa personīgais zīmols.

Lasīt vairāk

12 Latvijas personīgo zīmolu stāsti

Esam apkopojuši divpadsmit Latvijas personīgo zīmolu, harizmātisku un pozitīvu personību, aizrautīgu uzņēmēju un vadītāju stāstus par viņu dzīves un profesionālajām vērtībām, par viņu sapņiem, par izaicinājumiem un sasniegumiem, par viņu "superspējām" un kaislībām.

Lasīt vairāk

Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts

Atrast harmoniju un līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi, izvērtēt, kam tērēt savu laiku, lai tas būtu lietderīgi izmantots, spēt arī reiz pa reizei pārvarēt sevi un kādas barjeras, kas liek iziet ārpus ierastās komforta zonas – tas ir nozīmīgi, lai attīstītu sevi kā personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Biohakinga entuziasta Māra Žundas un "Rūdīšanās skola" stāsts

Gatavs riskēt, krist un kļūdīties, un mēģināt atkal – tādam ir jābūt uzņēmīgam uzņēmējam, un tāds ir arī labsajūtas trenera Māra Žundas personīgā zīmola stāsts. Viņš nomainīja darbu informācijas tehnoloģijas jomā pret biznesu veselības veicināšanas jomā, lai varētu dzīvot tādā vidē, kāda viņam patīk, darīt to, kas viņam visvairāk sagādā prieku, un dalīties savā pieredzē, lai iedvesmotu arī citus savai izaugsmei un pārmaiņām.

Lasīt vairāk
1 2