Publiskās runas institūta “Oratore” partneres un karjeras kouča Lauras Vanagas – Mickevičas stāsts

Uzdrošināties, iet un darīt, spēt noteikt prioritātes un gūt panākumus caur cilvēcīgām vērtībām – tā ir veiksmes atslēga spēcīgam personīgam zīmolam, un šīs frāzes uz sevi attiecina arī Laura Vanaga - Mickeviča. Viņu aizrauj cilvēki, kas ne tikai sapņo, bet arī dara, lai savu ideju realizētu un sasniegtu vēlamo, un tas ir ļoti svarīgi gan uzņēmējdarbībā, gan personīgajā zīmolvedībā.

Lasīt vairāk

Nekustamo īpašumu aģenta Deivida Cjukšas stāsts

Būt enerģijas pilnam, aizrautīgam, uzņemties atbildību gan par sevi, gan par citiem cilvēkiem, un dzīvot tādu dzīvi, kādu vēlies, darot to, kas sagādā patiesu prieku – tā ir nekustamo īpašumu aģenta Deivida Cjukšas personīgā zīmola veiksmes atslēga. Un viņš ar savu aizrautību spēj iedvesmot arī citus sev apkārt.

Lasīt vairāk

Sociālo mediju ekspertes Katarinas Hartgers stāsts

Uzdrošināties riskēt, pabeigt to, ko esi iesācis, sākt kaut ko no nulles un uzbūvēt to līdz veiksmes stāstam – tas ir ne tikai veiksmīga uzņēmēja raksturojums, bet arī Katarinas Hartgers personīgā zīmola stāsts. Augstās prasības pret sevi un citiem ir palīdzējušas sasniegt to, ko viņa ir iecerējusi, un sakārtot dzīvi tā, lai viņa var darīt tikai tādu darbu, kas viņai sagādā prieku.

Lasīt vairāk

Komandas veidošanas trenera Daniēla Godiņa stāsts

Palīdzēt, uzklausīt, sniegt atgriezenisko saiti, vēlme riskēt, izmēģināt ko jaunu, sasniegt izvirzītos mērķus un gūt no tā visa gan prieku, gan gandarījumu – to var attiecināt uz veiksmīgu uzņēmēju, un tāds ir arī komandas veidošanas trenera Daniēla Godiņa personīgais zīmols.

Lasīt vairāk

12 Latvijas personīgo zīmolu stāsti

Esam apkopojuši divpadsmit Latvijas personīgo zīmolu, harizmātisku un pozitīvu personību, aizrautīgu uzņēmēju un vadītāju stāstus par viņu dzīves un profesionālajām vērtībām, par viņu sapņiem, par izaicinājumiem un sasniegumiem, par viņu "superspējām" un kaislībām.

Lasīt vairāk

Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts

Atrast harmoniju un līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi, izvērtēt, kam tērēt savu laiku, lai tas būtu lietderīgi izmantots, spēt arī reiz pa reizei pārvarēt sevi un kādas barjeras, kas liek iziet ārpus ierastās komforta zonas – tas ir nozīmīgi, lai attīstītu sevi kā personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Biohakinga entuziasta Māra Žundas un "Rūdīšanās skola" stāsts

Gatavs riskēt, krist un kļūdīties, un mēģināt atkal – tādam ir jābūt uzņēmīgam uzņēmējam, un tāds ir arī labsajūtas trenera Māra Žundas personīgā zīmola stāsts. Viņš nomainīja darbu informācijas tehnoloģijas jomā pret biznesu veselības veicināšanas jomā, lai varētu dzīvot tādā vidē, kāda viņam patīk, darīt to, kas viņam visvairāk sagādā prieku, un dalīties savā pieredzē, lai iedvesmotu arī citus savai izaugsmei un pārmaiņām.

Lasīt vairāk

Komunikācijas ekspertes, pasaules apceļotājas un blogeres Zanes Eniņas stāsts

Viena no būtiskākajām vērtībām dzīvē un karjerā ir darīt visu ar degsmi, un tieši tā ir iespējams sasniegt virsotnes, gūt panākumus un attīstīt sevi kā spēcīgu personīgo zīmolu. Pasaules apceļotāja un blogere Zane Eniņa aizgāja no stabila darba, lai īstenotu vistrakākās idejas savā dzīvē un darītu to, kas visvairāk sagādā prieku. Komunikabls un uzņēmīgs cilvēks spēj sasniegt daudz, un arī šīm īpašībām ir liela nozīme personīgā izaugsmē.

Lasīt vairāk

Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts

Apņēmība realizēt savas ieceres, vēlme iegūt jaunas zināšanas, atklātība, spēja uzņemties atbildību, mācīties no savām kļūdām, gūt panākumus un izbaudīt tos – tās ir īpašības, kas veido uzņēmējas, “Darba Guru” vadītājas un personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas veiksmes stāstu. Viņa tās novērtē arī citos cilvēkos un uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir arī jārūpējas par savu personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts

Veiksmīgam uzņēmējam un spēcīgam personīgajam zīmolam jāspēj riskēt un jāizmēģina jaunas lietas, lai sasniegtu lieliskus rezultātus un gūtu panākumus. Un tieši tāds ir arī finanšu un ieteikumu mārketinga eksperta Edgara Zālīša personīgā zīmola veiksmes stāsts. Viņš uzskata, ka lielas lietas paveic nevis viens cilvēks, bet gan komanda. Viņu aizrauj cilvēku panākumi, un viņš labprāt palīdz citiem sasniegt mērķus un būt veiksmīgiem līderiem.

Lasīt vairāk
1 2