Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts

Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts
Foto no Irēnas Jankovskas privātā arhīva

Stila eksperte Irēna Jankovska uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir jābūt gan cilvēcīgam un mērķtiecīgam, gan spējīgam mainīties un nepārtraukti attīstīties. Arī viņa pati noteikti tāda ir, un iegūtais diploms psiholoģijā palīdz gan darbā ar klientiem, gan arī mazo uzņēmumu attīstībā un sabiedrisko attiecību sfērā. Savu ideju realizēšana un balansa meklēšana starp vēlmēm un vajadzībām ir vēl viena atslēga, lai kļūtu par veiksmīgu uzņēmēju un spēcīgu personīgo zīmolu.

Kādas ir Jūsu “superspējas”? Ko Jūs darāt labāk par citiem?

Tas ir kaut kas tāds, kas man dzīvē gan palīdz, gan brīžiem traucē - cilvēku "skanēšana', ja tā var to nosaukt. 

Kāpēc izvēlējāties kļūt par uzņēmēju?

Realizēt savas idejas vienmēr ir interesanti. Tas ir darbs, kuru darot, cilvēks kaut ko rada, tādēļ izjūt pozitīvu motivāciju. Protams, tas nenozīmē, ka viss notiek viegli, taču dienas beigās ir patīkams nogurums.

Kādas ir Jūsu dzīves un darba vērtības?

Pirmkārt, dzīvot un arī strādāt vajag godīgi. Nē, pirmkārt, optimisms! Bez tā godīgi nesanāks. Jācenšas atrast balanss starp to, ko gribas un ko vajag. Nepazaudēt sevi, savus sapņus rutīnā un steigā "izdzīvot".

Kurus vārdus un frāzes Jūs visbiežāk lietojat, lai raksturotu sevi?

Labsirdīga, kautrīga, pedantiska, kreatīva un nedaudz neirotiķe. 

Kas padara Jūsu darba rezultātus interesantus un unikālus?

Ja mēs runājam par konkrēto sfēru, tad es runāju ar cilvēkiem viņiem saprotamā, vienkāršā veidā, mazinot distanci. Protams, es viņus psiholoģiski analizēju, izjūtu un cenšos rast individuālu pieeju. Atrunāt tos momentus, kas katram ir svarīgākie tobrīd, un neviļus sanāk, ka, paralēli sevis pasniegšanas un sakopšanas procesam, cilvēks sakārto sevi arī psiholoģiski. Ja modes industrijā ir tāds joks, ka sarežģītā dzīves posmā tikpat efektīvi, bet patīkamāk, ir aiziet pie stilista, nekā pie psihologa, tad procesā ar mani tā arī tik tiešām sanāk. Psiholoģijas augstskolā pavadītie gadi lieliski palīdz.

Kas Jūs patiesi aizrauj?

Mana ģimene. Tā vienmēr būs mans pamats, svarīgākais un lielākais iedvesmas avots. 

Kādam, Jūsuprāt, ir jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Ideālajā variantā - cilvēciskam pēc savas būtības. Un tad mērķtiecīgam, zinošam, godīgam, dinamiskam un drosmīgam. Spējīgam mainīties, nepārtraukti attīstīties un pēc kritiena vienmēr ātri piecelties kājās.  

 

Lasiet arī citus Latvijas personīgo zīmolu stāstus:

Uzņēmēja Rinalda Tēra un "RE/MAX" stāsts
Uzņēmējas Zanes Bičevskas un „DIVI grupa” stāsts
Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts
Eurolife Latvia realizācijas direktores Hellas Milbretas - Holmas stāsts
Uzņēmēja Pētera Urtāna un "RigaBrain" stāsts
Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts

Atpakaļ