Iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertes Ievas Veidemanes stāsts

Iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertes Ievas Veidemanes stāsts
Foto no Ievas Veidemanes privātā arhīva

Mērķtiecība, ticība sev, nemitīga vēlme attīstīties – tās ir būtiskas rakstura iezīmes uzņēmējam, veidojot savu personīgo zīmolu, un tādas piemīt arī iekšējās komunikācijas un mārketinga ekspertei Ievai Veidemanei. Viņa tic tam, ko viņa dara, un viņai ir svarīga attīstība gan profesionālajā, gan personīgajā jomā.

Kādas ir Jūsu “superspējas”? Ko Jūs darāt labāk par citiem?

Reiz kāds darba kolēģis norādīja par manu superspēju pirms es pati biju sapratusi. Man ļoti labi padodas sarežģītība – vai nu sarežģītas organizācijas struktūras, neierasti produkti vai komplicēti risinājumi. Ziniet, kad kāda aukliņa ir sametusies mezglā un ir ļoti grūti to atpiņķerēt – jā, es ķeros klāt ar lielu azartu! Man tas sagādā neviltotu prieku. Patiesībā jau sarežģītība ir tikai ceļš, kā nonāk līdz tam, kas man patīk vēl vairāk – un tā ir vienkāršība. Sarežģītību pārvērst skaidrībā un vienkāršībā. Šāda veida superspējas man ir neskaitāmas reizes noderējušas, veidojot komunikāciju projektus.

Otra mana superspēja ir spēja ātri pārslēgties.

Kāpēc izvēlējāties kļūt par uzņēmēju?

Man jau no bērnības ir bijušas Priekšnieka rakstura iezīmes – mērķtiecība, liela ticība sev un nemitīga vēlme attīstīties. Manuprāt, tās ir lieliskas rakstura iezīmes, lai kļūtu par uzņēmēju. Es ticu lietām, ko daru, un esmu pārliecināta, ka ar lielu mērķtiecību var sasniegt daudz. Savukārt uzņēmējas ikdienā neviena diena nav vienāda!

Kādas ir Jūsu dzīves un darba vērtības?

Man patiešām ir ļoti svarīga attīstība – it visā, ko daru, vai nu tas būtu profesionālā vai personīgā jomā. Man nav tik būtiski, ar ko ir sākts. Svarīgi ir, ka tas ir atstāts labāks nekā saņemts, ir notikusi attīstība.

Kurus vārdus un frāzes Jūs visbiežāk lietojat, lai raksturotu sevi?

Esmu stāstniece, kura gan meklē, gan pati rada stāstus, un kas strukturē un plāno, bet vienmēr atvēl vietu radošumam un nejaušībai.

Kas padara Jūsu darba rezultātus interesantus un unikālus?

Man patīk izpausties radoši un ārpus rāmjiem, kad vien tas ir iespējams.

Kas Jūs patiesi aizrauj?

Aizraujoši un Lieli stāsti un notikumi mani aizrauj vienmēr. Tos es atrodu visur – nejaušos notikumos, ceļojumos Latvijā vai tāltālās zemēs un sarunās ar cilvēkiem. Tie pēdējie ir tie skaistākie stāsti.

Kādam, Jūsuprāt, ir jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Labam vadītājam ir skaidra vīzija, kāpēc viņš kaut ko dara. Viņam ir jāspēj aizraut līdzi visa komanda ar savu azartu pat krīzēs. Tik ļoti, cik jāizjūt gāzes pedālis, tikpat labi ir jāmāk nobremzēt un izvēlēties citu ceļu, par kuru braucot var nonākt mērķī efektīgāk. Labam uzņēmējam ir ar savu darbu jāgūst labums ne tikai sev, bet arī plašākai sabiedrībai.

Lasiet arī citus Latvijas personīgo zīmolu stāstus:

Sociālo mediju ekspertes Katarinas Hartgers stāsts
Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts
Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts
Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts
Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts
Komandas veidošanas trenera Daniēla Godiņa stāsts
Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts

Atpakaļ